Helt slut!

Herregudars, jag är helt slut! Har inte suttit still en sekund på hela dagen, först nu. Skönt att andas ut lite framför datorn nu innan det är dags för sängen.

Idag har jag i alla fall varit iväg och jobbat. Vikarierat på "lekis" och fritids, slutade inte först klockan fem. Men det var det värt. Hur goa barn som helst. Vi har pysslat, spelat kort, lekt med trolldeg och åkt pulka mest hela dagen. Och pricken över i är ju att man samtidigt får betalt för det :D

Så fort jag kom hem så begav vi oss direkt till min kära far för att lämna Axel. Han ska nämligen sussa där inatt för att slippa vara så mycket ensam imorn när både jag och Daniel är borta till sen eftermiddag.




Nej, nu ska jag kika klart på Seinfeld och sen gosa ner mig under täcket. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0