Valentines day

God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon på dig! haha

Jaja nog med sång, idag är det ju som de flesta redan vet alla hjärtans dag. Min har börjat bra men segt, har fått en bukett rosor av Daniel, en för varje år vi varit tillsammans, det blev alltså fyra fina röda rosor :) Han fick en kort som jag gjort själv där det stod några fina ord och att jag ska bjuda han på valfri lunch idag. Det lutar åt oxfilé på La Pampa (Daniels favorit). Och det där var de bra sakerna, sen över till det sega. Jag går ju och drar på en nedrans förkylning som har satt sig på stämbanden, vilket i sin tur leder till att jag tappat rösten. Väldans jobbigt! Får nämligen ta i som fan för att försöka prata och det är på frestande må jag säga.

Men ikväll händer det grejer, då är det nämligen lektion nummer två i den Afrikanska dansen som jag och mamma började på förra veckan. Hur kul som helst! :) (inte kan en liten förkylning stoppa mig från att gå!)

Sist men inte minst så vill jag passa på att önska lycka och välgång till mina nära och kära på alla hjärtans dag!




Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2010-02-15 @ 12:16:03
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0