Shopping

Hej alla glada!

Efter en lugn och skön helg så börjar en ny vecka idag. Min helg innehöll lite skidåkning, filmtittande och god mat-ätande :)

Min vecka började inte sämre den, för idag blev det shopping på hög nivå. Eva hämtade upp mig vid 10-tiden, så begav vi oss av mot Marieberg köpcentrum. Vi var nämligen på jakt efter ridbyxor, ridhjälm och ridhandskar, och vi hittade allt. Till halva priset ;) så vi fick alla saker för 1000 spänn istället för det dubbla. Jag älskar att fynda! Sen gick vi in en sväng på MQ och där fortsatte jag att fynda. Hittade nämligen en kjol för ynka 49 kr (ord.pris var 399)

Vi avslutade med en kina-lunchbuffé. Mumma!

Nu sitter jag här i soffan och gosar med Axel. Vi väntar på Daniel. När han kommer beger vi oss av mot Sköllersta för att hämta Adrian på dagis. Kankse avslutar dagen med lite pulkaåkning, vore kul!



En sådan, fast svart köpte jag


Och sådana brallisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0