H.E.L.L.O

Hej igen!

Var ett tag sen nu... Har jobbat ganska mycket på sista tiden så har inte haft orken att blogga. Skulle vara ledig igår men fick vara barnvakt åt en sjuk lillebror, vilket passade mig bättre än att jobba eftersom att jag själv är sjuk. Men idag har jag en hel dag för mig själv, känns väldigt skönt faktiskt, men är dock fortfarande sjuk :/
Så, dagen har jag hittills spenderat till att tvätta och diska, kiss och bajs-runda med Axel har jag självklart också sysselsatt mig med.

Just nu funderar jag på om jag ska börja laga till lite lax, eller om jag ska gå ner till pizzerian och köpa mig en kycklingsallad. Hmmm tuff choice ;)

Nej, men lite lax får det bli. Sen fortsätta med städandet här hemma. Imorn är det jobb igen. Take care! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0