Värk

Idag vaknade jag först vid tiotiden. Men på grund av den här infektionen jag har i kroppen så  är jag helt slut. Min kropp värker som om jag hade kört ngt slags triathlon igår, trots att det enda jag gjorde var att glo på TV. Så därför somnade jag igen vid elva och vaknade inte först nu. Det känns för j*vligt faktiskt. Hatar att sova bort dagarna. Men nu när jag är vaken så är det endå inte så mycket jag kan pyssla med. Är ju lika bra att sitta hemma och tråka när man är sjuk annars har det ju en tendens att bli värre.

Ser verkligen fram imot Måndag då jag får penecillin av min kära Doktor!


Kommentarer
Postat av: Ida

taack! Gud vad förvånad jag blev. Allt bra med dig?

2009-05-09 @ 15:36:17
URL: http://idaajohanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okeej :) Vi flyttar senast den 15 juni men forhoppningsvis redan om två veckor :)Med mig är det bara bra. Vad gör du nu för tiden?

kram!

2009-05-09 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0