Tvätt-tant

Jajjemen, idag sysslar jag med tvätten. Springer upp och ner till tvättstugan stup i kvarten. Jag tycker det är ganska mysigt att tvätta och fixa när man väl gör det, man känner sig så vuxen och duktig. Förutom tvättandet så har jag suttit i telefonkö på förmiddagen, men kom till sist fram till farbror doktorn så nu har jag fått penecillin i 5 veckor. Känns underbart så snart är jag frisk för att träna igen. Hundpromenad och lite handling har jag hunnit med också och just det. Jag har varit på posten och hämtat ut ett paket jag hade fått. Det innehöll schampo, Loreal Shine Blond.

Som ni märker har jag bara en helt vanlig vardag idag... inget spännande. Berätta om er dag!


Exakt såhär sexig är jag när jag tvättar! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0