Ny dag nya tag

God morgon mina vänner!

Jag måste säga god morgon trots att klockan är kvart över elva. Sov alldeles för länge idag, nämligen till halv elva. Tur att min söta vän Elnaz ringde och väckte mig, annars hade jag nog sovit bort hela dagen. Men jag skyller min trötthet på att jag är sjuk. Ont i halsen, ögoninfektion och urinvägsinfektion. Jag längtar till på Måndag då min doktor ska ringa till mig (han va ledig denna vecka) så jag kan få lite hjälp att bli frisk. Jag skippar att bjuda på bilder av mig själv då jag ser ut ungefär som jag mår.

Som ni kanske förstår ha jag inte hunnit med så mycket än. En runda med Axel i den fina parken här i närheten är allt. Nu tänkte jag fixa mig lite god frukost och sen se var dagen tar mig. Kanske upp på vinden?



Jag plockade lite blommor på vår promenad sist. Visst är dom fina? Dom luktar riktigt gott också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0