Internet-knas

Igår krånglade vårat internet hela dagen. Det har varit mycket av det på sista tiden tycker jag, men vi kan inte komma på vad det beror på. Ibland funkar det och ibland funkar det inte -jättekonstigt!


Jag tänkte i alla fall komma med en kort sammanfattning från gårdagen. Förmiddagen var ganska seg och långsam, men när Daniel kom hem från skolan så käkade vi jättesmarrig lunch och sedan begav vi oss av mot vingåker factory outlet. D köpte ett par nya jeans och en t-shirt och jag hittade en snygg puma-keps och en sjysst t-shirt jag med (bilder kommer senare). När vi shoppat klart så åkte vi mot mammsen en snabbis, bara för att hälsa och lämna av en liten present till Adrian. När det var avklarat så åkte vi vidare till pappa för att kolla in deras nya lägenhet. Och den var verkligen superfräsh och allt luktade sådär nytt som det ska göra när det är nybyggt. Axel hade lite problem när han skulle springa runt, för golvet var lite för halt för honom... Storebror Tobias och lillebror Simon tittade förbi, så då fick man se dom också. Vi käkade lite kvällsmackor och sedan när klockan var halvtio var det dags att bege sig hemåt igen. Väl hemma så var det bara att krypa ner och somna i den varma sköna sängen.

En dag senare så sitter jag här framför datorn igen. Det har varit en ganska så händelselös dag hittills, men snart ska vi dra igång med storstäd här hemma. Mindre roligt, men väldigt nödvändigt! Hur har eran tisdag varit såhär långt? Lika grå och trist som vädret ute eller lite mer färgglad?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Har ni tele2? Det har vi och det hoppar av och på som det vill :/

2009-05-19 @ 16:25:08
URL: http://bepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0