Inspirerad

Som vanligt så har jag läst min söta vän Johannas blogg idag - ett par gånger ;) Idag hade hon provat en ny godissort och gett den betyg och sådär. Och eftersom att jag själv testade en ny sak idag så blev jag inspirerad av henne att göra likadant. Det jag testade var Cloettas nya Pollysmak. Nämligen Dark and white. Eftersom att jag älskar vit choklad så valde jag just den sorten. När den är betald och vi sitter i bilen så tar jag första smakbiten av en vit polly och blir sådär lite halvbesviken. Sen läser jag den lilla texten och där står det; "with a taste of dark and white lemon/lime chocolate". Typiskt! tänker jag. Varför hålla på att mixtra i lemon/lime, förstörde hela grejjen tycker jag. Så dom mörka vanliga får ju helt klart godkänt, men dem där vita prickarna i påsen får tummen ner av mig. Tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0