I'm back!

Varken ni gillar det eller inte! ;)

Jag tog en bloggpaus under mina dagar i Örebro. Visst hade jag saker att skriva, men när jag var där så passade jag på att släppa allt för en stund -alla måsten och kommunikationen med omvärlden fick ligga på hyllan ett tag. Medans det låg och samlade damm så har jag vilat upp mig och återfunnit min energi som jag hade tappat bort för ett tag. Men som sagt nu är jag tillbaka och redo att ta an vardagen igen.

Jag och mamma var på visningen av lägenheten igår. Den såg jättebra ut (eller så bra en hyresrätt ser ut, kan inte jämföras med vår nyrenoverade bostadsrätt. Men man får inte vara för kräsen) en tapet som MÅSTE bytas och hoppas på en renovering av badrummet inom snar framtid. Men allt var i alla fall fräsht och det är ju huvudsaken.

Nog om dåtid och tillbaka till nutiden. PÅ morgonen har jag ringt ett par viktiga samtal, ätit en nyttig frukost, varit ute med min söta chihuahua-bäbis. Nu tänkte jag ta mig upp på vinden och börja rensa.
 
FÖR SNART FLYTTAR VI OCH JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0