ikea -västerås

God  morgon mina läsare, eller ska jag säga god för middag. Jag tog en välförtjänt och skön sovmorgon idag för jag somnade jättesent igår. Efter schlagerfestivalen så fastnade jag för skräckfilmen på fyran och det tog ett tag innan jag insåg att det inte var någe bra för mig att titta på den. Jag bli ju så nedrans rädd av sådana filmer...

Planerna för idag är i alla fall att vi ska till västerås för att ta en sväng på ikea. Jag älskar ikea -massa snyggt till övrkommliga priser liksom. Jag kanske tar en och annan bild på vår lilla tripp för det har ju faktiskt varit dåligt med sådana i bloggen de sista dagarna.

Vi hörs senare, puss hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller helt och fullt med. I atggar inför lady gaga istället :D



Ha så kul i Västerså :D PUSS

2009-05-17 @ 12:44:38
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0