Bad update, I know!

Men som vanligt strulade vårat internet igår. Så jag skrev ett inlägg som aldrig gick att publicera so here it comes! ;)


Jag och D drog till Tuna park, eskilstunas köpcentra för er som inte vet, förut när han kom hem. Han var på jakt efter ett par nya skor och hittade ett par himla snygga Nikes inne på inter sport. Dom är svarta med lite lila detaljer -himla fräsiga! Själv envisades jag med att gå in på Gina tricot (man hittar ju alltid ngt bra där till ett bra pris) och tur var väl det för jag lyckades fynda lite fina smycken. Två halsband, ett armband och ett hårband. Allt det för endast 80 kr och jag räknade ut att det egentligen skulle ha kostat 486kr -det kallar jag för ett klipp! ;D En ny brun utan sol för ansiktet plockade jag till mig inne på apoteket också, min var nämligen slut....

Please don't mind the doghair på kudden!



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0