Första dagen

God morgon kära vänner! :)


Min vecka har börjat bra, lugnt och skönt. Har hunnit skjutsa Daniel till skolan, promenerat en runda med Axel och sist men inte minst så har jag påbörjat min detox. Det känns bra faktiskt, det var dags för förändring. Jag kanske ska berätta vad min frukost bestod av (?). En läskande fruktsmoothie gjord endast på frukt och vatten. Så här gjorde jag;

Skalade och skivade två st Kiwis
Tinade lite frusta hallon i micron (tina inte för länge, de ska fortfarande vara lite småhårda!)
Lade ner allt i en plastbunke
Hällde lite kallt vatten över (ca 1/2 dl)
Mixade allt med stavmixern till en slät röra
Klart!

Jag glömde ta en bild innan jag druckit upp den. Så snodde en random smoothiebild på google ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Lycka till med detoxen! Jag borde väl också göra nåt sånt känns det som...

2009-05-11 @ 11:19:28
URL: http://bepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0