Bored

Jag är så himla uttråkad! Och när jag vet att alla vänner ska iväg på födelsedagsfest idag och jag bara ska sitta här sjuk framför TV'n så blir det ännu tråkigare. Är så sugen på att hänga med... men jag skulle nog inte få det så kul ändå eftersom att jag är sjuk. Liksom lycka till att gå på party me urinvägsinfektion, springa på toa var femte minut typ... Jaja, sånt är livet ibland som jag brukar säga.

Berätta om era fredagsplaner, läska mig lite! :D








Så ser jag ut just nu. Bekvämt och bra!
Tur att jag har goseaxel som sällskap i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hjärtat! Jösses vad ånga inlägg jag missat?! Har knappt hunnit med. Men i alla fall, jag ville säga att du får en stor - tummen upp - av mig för middagstipsen du lägger upp! Jag är sämst på mat. Mera sånnt om du orkar och har nått smaskigt på gång!



Saknar dig, hälsar på snart? Puss!

2009-05-08 @ 21:59:49
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag kan trösta dig med att jag sitter ensam hemma här, äter mat (som inte ens blev särskilt god) framför tv:n som för övrigt inte visar mycket vettigt just nu. Suck. Så du är inte ensam om att sitta ensam hemma och ha tråkigt ;)

2009-05-08 @ 22:04:52
URL: http://bellebus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0