Boktips

Godmorgon sweethearts!


I vintras fick jag låna en bok av min låtsasmorsa som hon tyckte jag skulle läsa. Hon sa att den va riktigt bra. Men så har jag aldrig tagit mig för att läsa den, föräns igårkväll förstås. Då tog jag ner den från hyllan och bläddrade fram till kapitel ett och redan efter första sidan så var jag fast. Boken är verkligen helt fantastiskt bra, så nu ska jag krypa ner i sängen igen och fortsätta där jag slutade igår. Jag kanske ska berätta vad boken heter också; Tusen strålande solar, skriven av Khaled Hosseini.

Förresten så kom jag på en alldeles utmärkt rolig idé igår innan jag somnade. Jag ska titta närmare på detaljer och se hur jag ska gå tillväga för att förverkliga den.



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Nej de är helt hopplösa. Suck. Nicklas jobabr ju ändå där men enligt systemen är det inget fel. ska vi göra stort uppror? ;) Ställa oss utanför med stora plakat och gapa och skrika :P

2009-05-20 @ 14:55:19
URL: http://bepp.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vadå detaljer och förverkliga dem? :O Ja hajjar inte?? :) PUUSSS

2009-05-20 @ 22:15:12
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0