Barnvakt

Dålig uppdatering idag -igen. Vad är det med mig...


Jag och Daniel är i alla fall hemma hos mammsen och är barnvakt åt lille addeman. Han somnade redan klockan 8 och vi kom hit halv8, så det har varit lugna puckar. Rocky ligger nedanför datastolen och snarkar och Daniel gör likadant fast uppe på soffan. Bara jag som är vaken med andra ord. Lille Axel är hemma hos sin morfar, det är mycket lugnare för honom där.

Nu ska jag snart sova... så god natt, hörs imorn!



Adrian, mamma och Rocky för ca 1 år sedan.
<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur känner du inför det här med Britney? Nått du vill se? PUSSSSSSSSSSS Hör av dig innan söndag

2009-05-22 @ 13:01:56
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vart har du tagit vägen måntro? Kram!

2009-05-28 @ 16:59:22
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: KLAKKY

LÄCKERT NAMN MOXY DIN LILLA RÅTTA

2009-12-04 @ 21:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0