Bananmilkshake och Marängsviss

Ja, kan ni tänka er att jag lyckats klämma i mig det. Men jag ska faktiskt erkänna att de tre senaste dagarna så har jag svullat ordentligt. Har jag varit sugen på något så har jag bara ätit det, unnat mig det helt enkelt. Men det finns en anledning att jag har unnat mig så mycket just nu och anledningen är faktiskt att imorgon så börjar jag med en detox. Vad innebär det undrar ni (?) Jo jag ska göra så att de närmaste två veckorna så kommer jag endast att leva på frukt. Frukt och vatten. Och efter dom två veckorna så följer fyra veckor då jag kommer att leva på bara grönsaker och frukt. Låter det extremt tycker ni? Jo, lite extremt är det nog. Men den här detoxen driver ut alla konstiga ämnen man har i kroppen så som transfetter och socker. Och jag tycker att det ska bli så skönt att få ut dom. Så att mitt nedrans sockerberoende försvinner -en gång för alla.
 
Att man tappar några kilo inför sommaren skadar ju inte det heller, det ser jag som ett plus!




Jag i bilen förut

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sådär, nu finns bilder på mazdan i min blogg, som du önskade ;)

ha de bra!

2009-05-11 @ 08:44:45
URL: http://bepp.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men du.. bara frukt. Kommer du inte varara jättehungrig hela tiden då?! :O PUSS

2009-05-11 @ 17:15:07
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0