Att lyssna på kroppen

Som ni säkert vet vid det här laget så har ju jag påbörjat en så kallad detox. Jag har bestämt mig för att bara leva på frukt de närmaste två veckorna, för att driva ut slaggprodukter i kroppen. Och det jag vill uppnå är att få bort mitt sug efter socker och andra dåliga saker. Just nu är jag inne på dag två och jag måste säga att gårdagen var en riktig pers! Det var jättejobbigt. Men redan idag märker jag resultat (än så länge i alla fall) suget är borta. Men jag måste även berätta för er att jag lyssnar på kroppen och är det så att jag känner att jag inte klarar det så kommer jag naturligtvis att stoppa i mig något mer (fortfarande nyttigt och naturligt men endå något mer) som t. ex. kokt ägg och skalade räkor.
 

För man får aldrig och då menar jag aldrig glömma bort att lyssna på sin kropp. Det är oftast den som vet bäst. Glöm inte bort det!




Kommentarer
Postat av: Em

Tävling i min blogg, om en mobiltelefon från Sony Ericsson. kika in!

2009-05-12 @ 17:15:31
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: amanda

vad du är duktig, man blir inspirerad, jag vill me prova!

2009-05-13 @ 16:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0