Soluppgång






Vad härligt det är att va uppe såhär tidigt!


Jag började vakna till vid 6-tiden av att solen började gå upp utanför fönstret. Vilket härligt sken det gav på himlen! Jag bestämde mig för att gå upp direkt istället för att ligga kvar och somna om. Lite frukost och en kissrunda med Axel senare så sitter jag här och knappar lite. Har bestämt mig för att ta en tidig morgonpromis snart när mammsen åker iväg till jobbet.

Längtar till i eftermiddag, för då ska jag träffa någon som jag inte sett på väldigt länge. Någon som jag nästan dagligen umgicks med förut när jag bodde här i Öre. En person som jag beundrar och uppskattar väldigt mycket! Vem kan det vara tror ni?

Kommentarer
Postat av: vexy

har skrivit ut några hemma - men väntar på att framkalla en bunt istället; blir lite bättre kvalité och bättre färger även om min fotoskrivare är en av de bättre på marknaden.



Dock tror jag att jag pratade om påskkorten som du kommenterat - de har jag skrivit ut och de ligger redo att skickas. ^^



Ska redigera några bilder till på dig och sen bränner jag ut dom på skiva åt dig :)

kram

2009-03-18 @ 08:56:39
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Är det Elise? :D

2009-03-18 @ 10:35:46
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men sääääg! Är det lille eller store-bror? :D Eller pappsen? :)

2009-03-18 @ 12:14:46
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0