Slutet gott allting gott



Magnus vann

Men det förtjänade han... Jag tror han vann på sin charm. För visst är han charmig!

Han verkar hellugn, snäll och trevlig. Vem kunde trott det från början. Han är ju så stor och stark. Men det är så kul med sådana människor. Sådana som man får ett visst intryck ifrån från början och sen när man får veta mer om dem så visar det sig att dom är helt tvärt imot vad man från början har trott.

Undrar vilka stjärnor som är med nästa säsong. Jag läste för ganska länge sedan att storbloggerskan Kenza var lite avundsjuk på Blondinbella för att hon blev tillfrågad. Så vem vet, det kanske är Kenza som vinner guldskon nästa säsong (?)

Nej nu ser jag fram emot Talang 2009 som börjar nästa fredag. TV-nörd -jag vet!



                            
Grattis Magnus! 
(bild från aftonbladet.se)     

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tv-nörd, javisst! ;) Talang vet jag däremot inte, hatar verkligen grisen Bert. Puss darling, miss you!

2009-03-27 @ 23:13:41
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0