Rollercoaster



Ja det känns som att jag har åkt en tur med berg och dal banan idag....

Dagen började så bra, hade det jättekul med veronica och hennes man på vår runda. Vi skrattade och pratade, och fick till många fina bilder. Jag kände mig så glad och lugn!

MEN!

Så ringer en av mina fina vänner, med tråkiga besked... Och det hon berättade känns fortfarande så surrealistiskt. Kan inte förstå att det är sant...
Jag känner mig så ledsen och besviken. Och vad ska då hon göra? Men min tjej är en stark tjej, en riktig krigare, och hon kommer att klara sig igenom det här. Hon är även en väldigt klok ung kvinna, som kommer att fatta det rätta beslutet, vad än hon beslutar. Hon är en omtyckt, vacker och älskvärd tjej som bara förtjänar det bästa!


God natt!

Kommentarer
Postat av: Vexy

tråkigt att läsa om din vän - hoppas att det blir bätre för er båda.

2009-03-04 @ 10:43:30
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0