Promenixus



Jag och Daniel kom just hem från en skön promenad. Vilken härlig luft det är ute idag! Först gick vi och införskaffade ett frimärke. Sen bar det av upp på stan en runda, promenaden avslutade vi med att hoppa in på ICA för att köpa några frallor, som vi matade ankorna med. Dom såg så himla hungriga ut och blev mer än glada när vi kom med lite lyxmat till dom...

Mycket mer än så har jag inte att berätta, eftersom min dag varit väldigt lugn och skön. Kanske händer lite mer imorn, så kom gärna tillbaka då!


Puss och god natt!






Kommentarer
Postat av: Vexy

hehe...dom visar upp sin "fina" sida :)

2009-03-09 @ 22:14:56
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: Vexy

gjorde om den första lite, så nu är den lite fräschare i färgerna. gillar den massor. Behöver jag bara köpa hem frimärken så är de klara att skickas sen. sweet.

2009-03-10 @ 15:16:23
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0