LUNCH!




Äntligen! Är så himla hungrig, men vad ska jag laga?

Kom precis innanför dörren igen. Har varit iväg till Farbror doktorn nämligen och han var så snäll och gav mig penecillin. Känns skönt för då kanske jag börjar känna mig piggare igen :)

14.30 kommer mamma och hämtar mig igen, då åker vi till dagis och hämtar lille Adde. Hon ville ha med mig hem för hon ska nämligen ut med jobbet ikväll och då ville hon att jag skulle leka make up-artist, frisör och vad säger man designer? Tackar jag inte nej till! Får se om jag får ta någon bild och lägga upp så ni får se resultatet.

Tillbaka tilll lunchen, vad ska jag göra?




        
Imorgon kommer min familj. Är dom inte söta?

Kommentarer
Postat av: Roppe

OHH LILLE GAMEN SNARKAR SIG MED LÖMSKOLAJNEN BREDVID!

2009-03-06 @ 13:24:54
Postat av: Vexy

Haha... svårt att tro det ibland. En av de tyska höghönsen är typ prins eller något.. han pratade jätteroligt, höll på att dö av skratt. Dock hackade han på precis allting...allt som typ...antal stolar i personalrummet etc :D

2009-03-06 @ 21:10:18
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0