Isolerad


Hej bloggen!

Dålig uppdatering igår -jag vet.

Förra veckan och helgen var verkligen toppen! Jag träffade Kusinen och Johanna. Också umgick jag myckket med mamma. Så mysigt och roligt att få chansen att göra det. För det blir ju som sagt inte så mycket av det när man bor i olika städer.

Men igår var nog då förra veckan nådde sin topp. Då vaknade jag, Daniel och mamma. Vi åt frukost, gjorde oss i ordning för att sedan bege oss till Örebro flygplats. Och vem skulle vi hämta där tror ni?!




Jo, Adrian! :) och hans pappa också iofs. Dom har nämligen varit på teneriffa den senaste veckan, så vi hara bara fått gått och väntat på deras hemkomst. Och kan ni tänka er hur gosig lilla Adde var när han kom hem. Man fick allt några långa kramar...

Tillbaka till min rubrik. Jag är helt isolerad här hemma -känns det som. För jag har nämligen glömt min mobiltelefon i bilen, och bilen är med Daniel i skolan. Inte nog med det, boxern till vår TV har gått sönder, så det går inte att kolla på TV heller. Därför försöker jag sysselsätta mig med datorn och internet. Inte så tokigt det, men det finns ju bara så mycket man kan göra, kolla olika sidor och communityn och allt det har jag redan avklarat...

Vad skulle ni göra? Ingen mobil, ingen TV, har redan kollat allt på dattan. Hur skulle ni sysselsätta er?




              





Kommentarer
Postat av: Striffe

sova

2009-03-23 @ 14:48:23
Postat av: Johanna

Jo jag lägger upp dom m du uppdaterar nununu! :D

2009-03-26 @ 10:08:35
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: vexy

ja, vart jätteglad. brukar annars alltid åka på en jävla kvarskatt. Men inte i år inte :)

2009-03-26 @ 21:27:42
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0