Hemma!



Jajjemen nu är jag, D och lille Axel hemma i tuna igen!

Har inte kunnat uppdatera på ett par dagar för att jag inte haft tillgång till dator. Men nu så...
Så vad har hänt sen sist? Jo det ska jag berätta.

I lördags var det som sagt släktmiddag, och det var hur trevligt som helst. Alltid lika kul att träffa alla och se hur dom har det, Maten var väldigt god! Mormors kalkon är inte att leka med. Och min sallad blev en 10 poängare den med, både grönsaks- och fruktvarianten =)

Efter släktmiddagen åkte jag, Simon och Daniel hemm till pappa Lars och vilade en stund. Sen klädde vi upp oss och åkte iväg till Tobias. Där bjöds det på mat och dricka, samtidigt som vi tittade på Melodifestivalen (jag älskar Carolin Af Ugglas låt!). Carl och hans fina Rebecca var också där och förgyllde tillvaron. Kvällen slutade hur som helst med utgång. Mycket trevliga människor och lite dans. D och jag blev trötta, så vi hoppade in på Grillcorner och köpte med oss en capriciosa som vi delade på på vägen hem.

Nu är det söndag och den började med att jag åkte och hämtade upp Tobias, körde iväg till Kumla och hämtade tårtor från Sveas Bageri (utsökta!!) Lite handling och en tripp till farmor hanns med innan jag släppte av han igen. Rusade hem till Pappa och fixade mig lite och hämtade dom två andra grabbarna för att åka och fira storebrors 24-års dag.

Med andra ord har det varit en toppen helg! Och nu sitter jag framför Beck-filmen och ska snart sussa.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0