Hemma hos mamma!



Jajjemen! Det är alltid lika skönt att komma hem hit och bara få slappna av lite. Slippa allt ansvar som man annars har i vardagen. Ingen liten chihuahua som måååste ut då och då (det lasset får Daniel dra så länge), ingen matlagning, ingen disk. Utan bara få bli lite servad och omhändertagen, vem gillar inte det?!

Vi kom precis innanför dörren efter en ganska lång -först väntan på djursjukhuset och sen biltur. Är himla seg måste jag erkänna, både i kroppen och i huvudet!

Nu ska jag smita upp på övervåningen igen och snoka lite i skafferiet för att se om jag kan hitta någon liten chokladbit i gömmorna. Det brukar nämligen finnas ganska gott av dom här ;)

Hörs senare! Kram.

Jag bjuder på en till bild från gårdagens fotorunda...


            
Bjuder på ännu en bild tagen av mästerfotografen Veronica




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fina ni är :) Vet inte om jag kommer till Örebro i helgen. Har tenta-inlämning på måndag så tror inte jag kommer orka släpa alla böcker och datorn. Plus att jag ju bara skulle plugga :S hehe.. hoppas ni får en mysig helg hemma! Puss

2009-03-04 @ 19:38:06
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e så vacker!

2009-03-05 @ 03:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0