Godmorgon :P



Ja nästan iallafall... Idag blev det en lång, skön och välbehövlig sovmorgon! Till klockan 11. Känner mig verkligen helt slutkörd, men jag vet inte riktigt vad det beror på... Kroppen är helt slut, verkligen varenda muskel. Den verkar tro att den va med i ett triatlon igår och måste värka och va trött idag, ja det hela är  väldigt skumt! För någon sådan aktivitet har jag verkligen inte ägnat mig åt. Har inte äns varit ute på min joggingrunda på två dagar -just pga att jag kännt mig såhär. Kan det vara den där nedrans förkylningen som håller på att spöka igen?

Hur som helst så är jag hemma och gosar med Rocky just nu och väntar på att mamma och lillebror ska komma hem och göra mig sällskap. Sen får jag se vad dagen kommer att erbjuda...

Nu ska jag upp och äta lite m&m's och kolla på TV. Men allra först ska jag ta ut Roppe på lite kiss och bajsrunda ;)

Vad ska ni göra idag? :)



     
Dom med  nötter i är godast! Visst?

Kommentarer
Postat av: Johanna

ringer till idiot-sj som aldriv svarar.. hah, det är vad jag gör!

2009-03-05 @ 13:51:19
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0