Fotorunda



Hej allihopa!

Nu kom jag precis innanför dörren efter fotorundan med Veronica och Marcus. Jag måste erkänna att jag var lite nervös innan, men det var  verkligen jättekul! Lite blöt i rumpan, och lite vatten i skorna gjorde inget. Inte äns Veronicas lilla olycka när isen brast och hon nästan plumsade i kunde sätta stop för oss. Hoppas det blev bra bilder! Är spänd på att få se dom...

Efter en sväng vid ån så gick vi hem och hämtade Axel också, så han fick vara med på ett litet hörn han också :)
Han lyckades charma Veronica och Marcus, men det är ju inte så konstigt när han är så söt som han är.

Snart ska jag och Daniel åka och gymma, tisdagsgymma. Inte så sugen vill helst bara sitta kvar i soffan :P Efter the gym ska vi åka och handla, matförådet börjar nämligen sina nu...

Iaf så vill jag tacka så mycket för fotorundan, jag hade jättetrevligt med er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Spännande! Du måste lägga upp bilderna här :)

2009-03-03 @ 14:15:52
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0