Brunt är fräsht?



Det beror väl på i vilket samanhang man menar. Jag tycker det är fräsht att ha en solkysst, brun och fräsh hud. Det inte bara ser fräsht ut, utan man känner sig superfräsh också! Därför beslöt jag och D oss för att gå iväg till solariet idag.

(jag vet, inte bra... cancer mm, mm, men vi solar solarium väldigt sällan, max 5 gånger om året...)

Det var verkligen superskönt att ligga där i värmen. Med lite låg radio på i högtalarna och fläkten susandes bredvid så är det bara att sluta ögonen och drömma sig bort till dom fina stränderna i Grekland.

På vägen hem stannade vi på konsum. Jag köpte en brämhults, dom hade inte min favorit "Apelsin-Jordgubb-juicen" Så jag fick nöja mig med Blodapelsin, den va helt okej den också. Några bitar Naturgodis och Sofies mode slank med det också.


           
Glyfada är stranden på Korfu som blev vår favorit! Den besökte vi både 2007 och 2008.

      
       

Dom här två va superfina också. Och jag skulle inte tacka nej till att få åka dit igen. SNART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0