Blind över en natt?


Vaknade klockan 9 imorse.
 
Allt kändes inte som det brukar göra... Ögonen var helt klibbiga och samtidigt torra som fasen. "hmmm" tänkte jag. Gick upp till badrummet skjölde ansiktet lite och tog på mig glasögonen. Men jag såg inte bättre. "konstigt!" tänkte jag. Gjorde rent glasögonen och testade igen. Såg fortfarande inte bättre. "Herregud!" tänkte jag. Har glasögonen blivit förstörda på något konstigt vis, över natten? Eller är det mina ögon?! Så mycket sämre så fort? "konstigt!" tänkte jag igen....

Sen kom jag på vad felet va. Jag hade ju glömt tagit ur linserna igårkväll! haha!

Nu ska jag skriva en nota, för jag och mamma ska åka och handla snart. Och då ska jag handla allt som behövs till på lördagkväll.


Puss hejdå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, shit vad lustigt. Känslan är i alla fall hemsk! ;) Ses imorn baby! Puss :)

2009-03-20 @ 21:33:24
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0