Avslöjandet



Nu har jag kommit hem och hunnit stoppa i mig två kokta med bröd till kvällsmat. Så himla smarrigt med korv!

Kom hem till en sjuk mamma med 39 graders feber, stackarn!

Men nu till vem jag har träffat i eftermiddag/kväll. Jo, det är såhär att jag har varit hemma hos kusin Linda :)

Det var så himla kul att sitta ner och prata och skratta. Så skönt att få prata av sig om allt! Det är så roligt med mig och Linda, för även om vi inte har setts på typ ett halvår, så är det som om vi har umgåtts varje dag ändå när vi väl träffas igen. Det liksom bara klickar.

Nu ska jag säga god natt och hej då för idag och göra mamma sällskap uppe i soffan, för snart börjar ju efterlyst. Och jag måste bara säga att jag längtar så till på lördag!

Puss god natt!

               
Jag och linda -back in the days ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nostalgiska käken på snedd

2009-03-19 @ 02:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0