Trav och 150 grammare


HAHA vad bondigt det låter! Men det är sant. Jag och D tapetserade hela dagen för att sedan möta upp pappa Lars på sundbyholms travbana här i Eskilstuna. Och med han var storebror Tobias, hans kompis Carl och gammla söta bosse. Bosse är nog en av världens snällaste farbröder! Deras häst skulle nämligen starta idag. Och det här med trav är faktiskt riktigt kul. Man får käka skräp, spela bort lite pengar och umgås lite med familjen...och har man tur så kan man ju även vinna en slant ibland också :)

Nu är vi dock hemma i vår i vanligt fall så fina lägenhet igen. Ser f*n ut som ett j*vla bombnedslag här just nu. Allt pga av köksprojektet. Fatta hur mycket disk som har samlat på sig, som inte går att diska.. och allt står typ på vardagsrumsbordet, bara för att det inte ska stå ivägen när det fixas i köket. Men men.. ikväll blir det klart...sen ska det städas i ordning, det är en sak som är säker!

Imorn beger jag mig till hemstaden Örebro. Ska bli super! Min mamma som är Idrottlärare har nämligen sportlov nu, och då passade min lillebror Adrian, som är 2 år, på att stanna hemma från dagis. Så vi ska ha massa kul tillsammans! Vi börjar dagen hemma hos mormor imorn, med hemmagjorda köttbullar. SMARRIGT! ;) Sen måste jag verkligen dra med mammsen upp på stan för det är två toppar/tröjor som jag cravear just nu....

Nä nu ska jag väl va en hjälpsam flickvän och hjälpa till med den förbaskade tapetseringen igen. Tapetsering måste nog va bland det tråkigaste man kan syssla med! Och till er äkta par där ute, vill jag bara ge en uppmaning: Tänk efter 2 ggr innan ni börjar fixa med tapeter tillsammans, för det är som bäddat för en skiljsmässa!!

Byebye bloggen och ni söta som läser!



 
Båda tröjorna är från Kappahl och kostar 249 respektive 299 kr. Snacka om klipp! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0