Städning och målning...




Ja, det är det som gäller idag. Håller på och plockar i ordning och fixar och trixar, för daniel har nämligen lagt nya golv i köket och därför ser det ut som bombnedslag just nu. Prylar överallt.. men dom kan inte hoppa in i köket igen för idag ska vi börja spackla och måla om där :)  Jag tycker det är kul att pyssla med sånt faktiskt!

Annars händer det faktiskt inte så mycket här i tunatown idag. Lite senare ska vi ringa tilll Grappa och boka bord till lördag. JAG ÄLSKAR GRAPPAS MAT!! min favorit är pastan med oxfilé och tryffelsås. Det vattnas i munnen bara jag tänker på det, hehe :)


Annars var jag och Axel nyss ute på promenix så han fick kissa lite, nu sitter jag framför oprah och smaskar apelsin, måste ju få ta en paus lite då och då ;)


Axel har bäddat ner sig själv i en klädhög, så himla söt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0