Städdag!



Godmorgon... Höll jag på att säga. Är ju lunch nu. Men jag känner mig nyvaken. Sliten i kroppen, förkyld och lite illamående. Ja bättre än så är det faktiskt inte idag. Känns väldigt skönt att ha en vilodag! Jag sov till 10, gick ut med vovsi. (Daniel  hade varit ute med han innan skolan så han klarade sig) Sen har jag inte gjort någonting och det känns faktiskt helt underbart!

Om en timme eller två ska jag därimot börja städa, för idag är en städdag. Men nu ska jag fortsätta vila mig ;)


Och nu kom solen fram ur molnen, kan det bli bättre?





       
Jag och D, som vanligt med jacka och på väg ut nånstans...

Kommentarer
Postat av: Vexy

Tror jag är ledig må-ons nästa vecka - så om du vill kan vi styra upp någon plåtning då. Är en del kollegor som ställt sig på kö nu efter att Gintare vågade stå framför kameran. KUL! :)



Kissen fick faktiskt komma hem idag - dom ansåg att han likväl kunde ligga hemma och kurera sig som på strömsholm; nu när han äter, dricker och "gör nr 1 och 2" som han ska. Men om han skulle bli sämre så måste vi direkt åka in.

2009-02-27 @ 20:26:13
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0