Promenix



Trotsade mina krämpor och tog en promenix iaf. Först en sväng till apoteket för att handla diverse saker, tex nässpray, alvedon och lypsyl... Sen fortsatte jag mot hemköp för att handla hårfärg till min otäcka utväxt, en chokladkaka och en trisslott slank med det också :D Håll tummarna för att jag ror hem storkovan hehe! På väg hem så kikade jag in hos min vän Evelina som äger en blomsteraffär här i stan. Vi pratade lite om livet och sådär. Ska kika in där på lördag igen ;) För på lördag är det alla hjärtans dag!

Har ni hört det här med Chris Brown?! Snacka om att jag har tappat respekten för han! Han som är en så stor stjärna, en förebild till både många killar och tjejer. Så visar det sig att han är en kvinnomisshandlare....Och sådant tolererar vi inte, eller hur?! ( Jag vet att man inte ska tro på allt i tidningar och nöjesnyheter, men någon form av sanning ligger det i detta, eftersom han satt häktad och rihanna själv har pekat ut honom...)

Nu ska jag skarapa trisslott och smaska lite choklad, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0