Överraskning :)




Idag när jag höll på att vika ihop strumpor och underkläder (som jag tvättade i måndags *host*) så ringde det på dörren. Axel och jag blev lika förvånade båda två och undrade vem det kunde vara.. Vi gick till dörren för att se efter, och genom det lilla kikhålet kunde jag se en medelålderskvinna. Helt harmlöst, så jag öppnade...

- Är det Amanda?
- Ja, det är jag.
- Varsågod, sa hon. Och räckte fram en bukett med blommor.

Snacka om att jag blev snopen! Jag gick in och öppnade pappret runt buketten och dom var verkligen jättefina, och luktar så gott! Till blommorna fick jag en söt nalle och jättegoda chokladbitar också. Och på kortet stod det fina ord som värmde ordentligt i hjärtat!

Tack min älskling för den fina överraskningen!


När Daniel kom hem från skolan, så åt vi lite god middag. Tomatsoppa och mackor. Både gott och nyttigt! efter middagen så hörde "andra" amanda av sig och frågade om jag var sugen på vin och tacos ikväll. Och det låter ju faktiskt inte helt fel. Så dit beger jag mig kl 8 ikväll, ska bli myspys! Nu ska jag chilla lite framför TVn och sedan göra mig iordning för kvällen. Hoppas ni alla får en lika bra fredag som jag kommer få!

Puss och kram!!





Den fina överraskningen!                



Fina blommor va?



Vår smaskiga OCH nyttiga middag...












Kommentarer
Postat av: Johanna

Glad alla hjärtans dag Mandy, love u! :)

2009-02-14 @ 13:48:57
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0