Lite fusk




Tjohej!

För varje minut som gick medan jag satt i soffan och väntade på Daniel, så kände jag mig bara tröttare och tröttare. Näsan blev bara mer och mer igentäppt. Jag satt där och tyckte synd om mig själv när han plötsligt kom hem. Vi begav oss av tilll gymet efter en liten stund. Och utanför ingången kände jag bara hur sjuk jag kände mig. Så ont i näsan och pannan. Min lust till att träna hade bara flugit sin väg. Men jag tog mig själv i kragen och vi körde en runda iaf. Men jag tog det dock ganska så lugnt. Egentligen borde jag bara tittat på när D tränade, för efter passet mådde jag bara såååå dåligt. Har aldrig haft så ont i näsan. Det känns typ som att näsbenet skulle ha krossats till flisor som sitter och skaver och skär där inne. Och av det skulle det ha börjat blöda och på något sett har massa getingar, myror och fästingar kännt lukten av blodet och krypit in i näsan på mig för att tugga på köttet där inne. Samtidigt som nyårsraketerna fyras av inne i pannan på mig. Fy fasiken alltså!

Därför förklarade jag direkt för Daniel att jag behövde åka till McDonalds. Det måste man om man är sjuk! Och han höll med mig ;) efter det köpte vi godis. Och nu ligger vi framför TVn. Daniel sover och jag vill se på lyxfällan. Men är verkligen helt slut och vet inte om jag kan hålla mig vaken.

Imorn är iaf en vilodag för mig, det är en sak som är säker!!




   
Lämna min näsa ifred!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig snorpan!

2009-02-27 @ 12:20:32
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0