Joggat



Vad skönt det är ute idag! Vårsolen strålar som bara den och fåglarna kvittrar ikapp. Härligt! Det var jobbigt att ta sig ut på joggingrundan, men väl igång så gick det ganska lätt - för en gångs skull! Det måste ha varit det fina vädret som hjälpte mig genom rundan :)

Nu kan jag sitta i soffan och titta på Oprah utan att ha dåligt samvete. Medan jag satt här så passade jag på att klippa klorna på Axel. Inget han direkt uppskattar, men det måste ju endå göras då och då. Jag väntar med att laga mat tills jag och D kommer hem från gymet. Käkade några skivor kalkon med paprika så länge, salt och gott. Och det är väldigt bra att fylla på proteinlagret efter träning!

Nu ska jag fortsätta titta på Oprah, dom har sitt fredagsprogram, så jag börjar få fredagskänsla redan idag. längtar till lördag då ska jag och några brudar ut på rajtan tajtan :D


       
Så söt och glad är han när klorna ska klippas



   
Jag och några söta tjejer.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha herregud vad arg axel ser ut! han som alltid är så go och glad (men slickar en lite för mycket i armhålan ;)..). Kul att du också gillar Taylor! Ska tipsa om några lika bra låtar av henne: Perfectly good heart, Love story, teardrops on my guitarr och Tim McGraw :D



Du, vi får göra en liten weekend tillsammans? London? PUSS baby!

2009-02-26 @ 17:57:59
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0