Hej Hopp!

i lingonskogen..


Hur står det till med er idag? Med mig är det bra, förutom att jag är jäkligt täppt i näsan, som jag varit i två veckor nu...typ. Himla irriterande, är ju liksom fullt frisk annars. Men ganska jobbigt att inte kunna andas ur näsan liksom. Nog om det...

Idag har jag en så länge varit ute på promenad med Axel. Han träffade på två söta tjejer, en stor som heter Sasha och en liten som heter Ellen. Och om jag som mamma får ha ett ord med i leken, så skulle föredra att min son valde Ellen. För hon är en jättesöt liten Yorkshir (stavas????!) terrier. Hon ä lugn, sansad, söt, trevlig och har klass! Inte för att sasha inte hade det men hon va något större, ganska klumpig och stressig. Och jag känner mer att min son behöver en tjej som håller hans fyra fötter på jorden. If you know what I'm saying?!

Efter promenixen gick vi in och stoppade i oss frukost. Satt fint faktiskt! Min frukost bestod av två dinkelkake-mackor med philadelphia på, ett glas apelsinjuice och en apelsin i klyftor. Och Axel fick äta friskies för små hundar utblandat med bredbar leverpastej och till det avnjöt han en skål med vatten ;)

Nu håller jag på att laddar för dagens joggingrunda. är inte så himla sugen egentligen, men det är alltid lika skönt när det är gjort liksom, så kan man vara nöjd med sig själv. Efter joggningen ska jag laga till lunch, blir kycklingwook. Efter maten städning sen kommer D hem och då ska vi dra och gymma.

Take care! PUSS!




Försökte lägga in en söt bild, men det ville sig inte :S













 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0