Hej Hallå!!




Och goddag allihopa! :)

Nu har Daniel målat köket. Så himla cool färg! Den är liksom metallaktig lila/grå...så snyggt kommer det att bli. Men ett lager till måste det på innan det är fulländat... och sen lite tapeter på ena väggen också. Har inte kunnat laga ordentlig mat på typ 3 dagar nu... pga köket varit värsta arbetsområdet. Försöker att endå inte vara så onyttig. För snart är sommaren här och då vill man väl inte direkt gå runt och dallra på stranden.. haha. Jag säger varje år, som dom flesta andra att nu ska jag komma i form till sommaren. Men brukar det bli så? NOPS! Dålig självdiciplin I guess. Men än så länge har jag inte gett upp. Beach 2009, here I come! ;)

Så vad händer idag då? Jo Daniel har ju sportlov denna veckan. Så kul att kunna umgås ordentligt i några dagar, hitta på saker tillsammans. Det behövs ibland. Precis som att ibland behöver man lite space för sig själv. Men det har vi fått tillräckligt på sista tiden må jag säga. Så ska bli kul att göra lite roliga sakjer tillsammans. Vi åt nyss en väääldigt försenad frukost. och efter det tog jag en ganska lång promenad med lill-Axel. Så nu ska jag och D bege oss ut och se var dagen tar oss :)

Vad ska ni göra idag?

 
Titta vilken söt latmask!

Kommentarer
Postat av: Vexy

Nämen hej!

Va roligt att fler hittar till mig blogg och ger feedback på bilderna :)

Dock så är jag inte ens hälften så bra som jag önskar - men övning ger färdighet :)

Jag tackar aldrig nej till att fota så - bara hojta till ;P



Allt bra med dig? vad gör du nu för tiden?

kram

2009-02-16 @ 16:24:38
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0