Fruktsallad!



God kväll :)

Idag åkte vi iväg till Coop Bygg för att fylla på vårat färglager, för att det skulle räcka till nästa lager på köksväggen. Väl där passade jag på att köpa hårspray också. Vi åkte även till Sveaplan och hämtade ut mitt paket från asos som hade kommit fram. Det inehöll väskan och skärpet jag beställde för typ en vecka sedan (bilder finns i ett inlägg längre ner...). Dom va precis som jag tänkt mig...

Och eftersom att vi inte kan laga mat i köket riktigt än så köpte vi med oss mat hem. Köttfärssås med pasta från Pastahuset på stan. Billigt, enkelt, snabbt och väldans gott faktiskt! Efter maten var det tänkt att jag och Daniel skulle ta en långpromenad tillsammans. Men jag var verkligen helt slut, det är den här förkylningen som spökar! Så han tog med sig Axel på en sväng ensam istället. Under tiden tog jag en tupplur på soffan...

Nu har vi nyss ätit kvällsmat. Fruktsallad med GB's lättvaniljglass och cashewnötter. Det var väldans gott och mättande. Så nu är våra magar fullproppade och helst av allt skulle vi nog vilja gå och lägga oss, men köket ska ju som sagt målas en gång till. Och vi vill gärna bli klara så snabbt som möjligt, därför ska vi fixa det snart. Men det har sin charm det också, nattprojekt alltså :)






Kommentarer
Postat av: Johanna

Ojdå, då sussar säkert lilla mandy nu! Jag funderar på att dra till Örebro fre em - måndag i helgen. Vad tror du? PUSS :)

2009-02-17 @ 08:52:31
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0