En superlördag!

Min lördag var verkligen en toppen dag! Morgonen började jag med att cykla iväg till Eve för att köpa lite fina blommor och på hemvägen svängde jag in på Daniels favoritpizzeria. Cyklade sen hem så fort jag kunde innan pizzan blev kall... Sen väckte jag honom med pizza-frukost på sängen. Det var uppskattat må jag säga!

Sen tog jag det bara lugnt framför TVn ett par timmar. För jag var verkligen sliten från kvällen innan med Amanda. Våran lugna mat och middagskväll slutade med en liten sväng ut på stan. Gick och tog ett par drinkar. Kom hem vid 3, samtidigt som Daniel kom från jobbet. Så vi slog på en film, som jag inte kunde slita mig från. Så hör och häpna gick jag och la mig halv 6 på morgonen. Men i alla fall efter ett par timmar framför TVn på lördagen så var det dags att hoppa in i duschen. För vi skulle ju möta upp våra fina vänner för att ta ett glas vin, innan vi begav oss mot västerås. Där åt vi en utsökt trerätters-middag. Jag själv åt vitlöksfrästa tigerräkor till förrätt, smarriga som sjutton! Varmrätten bestod av grillad laxfile med bulgur och aioli. Och till efterrätt tryckte jag i mig en gudomlig cheescake :)

Under middagen pratade vi om allt mellan himmel och jord och hade riktigt kul! Efter restaurangbesöket promenerade vi vidare till skybar. En bar som ligger högst upp i ett jättehögt hus. 24 våningar. Och hissen var ganska läskig, för den var av glas och åkte jättefort. I alla fall var utsikten jättefin! Men väl inne på skybar så trivdes vi inte så bra, mest gamla snobbar där ;) Så trötta som vi var efter maten åkte vi hem till tuna istället. Var och en hem till sig. Jag och daniel tog en liten nattpromenad med axel, sen en varm skön dusch innan vi bäddade ner oss för natten... Tack S, M, C, J och Daniel för en fin kväll!

Jag ska bjuda på ett par bilder på mig själv som togs innan vi åkte iväg. INgen helfigursbild blev sådär himla bra, så den kommer i svartvitt. Tyvär hade vi ingen kamera med oss under kvällen... :/

Ikväll blir det Beck-filmen på 4an klockan 9. Kanske tar en sväng till affären för att köpa lite godis oxå.

 
Blommig volangklänning från lindex
Kort svart jacka från only
Tights från lindex
(Jag vet att mitt ena ben ser ut som en falukorv ;))


 
Tagen precis innan vi gick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0