Baked Alaska



Det är min absoluta favorit från Ben & Jerrys! Och lite sånt smask har jag nyss klämt i mig.. daniel överraskade med det nämligen. Annars är det Lets dance som gäller för tillfället. Som ett litet avbrott i min städning. Men efter så ska jag sätta igång igen. Är ganska skönt att gå runt och plocka lite och göra fint. Speciellt när man inte behöver stressa, utan bara pyssla i sin egen takt liksom :)

Imorn är det tjejmiddag och drinkar hemma hos mig som gäller. Ska bli så kul att umgås lite med alla söta tjejer! sen får vi se om vi går ut här i tuna eller om vi åker iväg till Västerås...

Och nästa vecka ska eventuellt Veronica från mitt gamla jobb fota mig lite. Ska bli jättespännande, nästan lite pirrig faktiskt. Men hon är verkligen jätteduktig med kameran! Kolla själva ------> vexy.blogg.se


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Vexy

Tisdag blir alldeles utmärkt. :)

Får du fundera på om du vill fotas ute eller inne. (bäst ljus ute). Och hur du vill vara klädd etc etc :)

Va kul

2009-02-27 @ 21:42:54
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0