Att få sova



Godmorgon!


Är inte det något av det bästa som finns?! Tänk er själva att man är nyduschad, nysmörjd - man luktar sådär jättegott, samtidigt som man känner den där sköna avslappnande kännslan. Också vet man att det står en stor skön, nybäddad säng, som luktar lika gott den och väntar på en i sovrummet. Och man bär på vetskapen att det är inget som hindrar en från att smyga sig dit och bädda ner sig under det där otroligt sköna och fluffiga täcket. Också ligger man där och reflekterar hur dagen har varit i några minuter innan man tillslut somnar in. Ännu bättre är det när man har sån tur som mig och har en gosig apa att krypa tätt intill!

Sådär skönt var det när jag gick och la mig igår. Och ännu bättre blev det när vi fick sovmorgon idag. Daniel började inte skolan först kl 10 idag, och jag brukar gå upp samtidigt som han. Även om jag inte har något arbete eller skola att gå till, så tycker jag om att gå upp i tid och ta vara på dagen, varför ska man annars vara ledig?! Nä nu är det nog dags för en promenad och sen fortsätta med projektet i köket.

Ha en toppendag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0