Äntligen ;)


Eller hur?!

Nu är jag hemma i E-town igen. Eller jag kom iförrgår, men jag kom fram 17.30 och 25 minuter senare skulle jag träffa Sandi utanför polishuset här. För där höll dom nämligen föreläsning om polisskolan. Om vad som krävs för att komma in, vad utagningarna består av, hur utbildningen är osv. Det var faktiskt väldigt intressant. Men det är svårt att komma in! Dom har sänkt intags-antalet till 350 per termin, från 850 per termin. Men jag och sandi ska fila på våra ansökningar och testa att söka iaf. Spännande! Och under gårdagen skrev jag inget heller, för den spenderade jag med Daniel och till träning.

Min vistelse i Örebro var verkligen hur asvlappnande och skön som helst! Jag har spenderat alla dagar med mamma och lillebror, "lilla" Roppe får man ju inte glömma heller! Där borta kom jag igång ordentligt med tränandet också, verkligen hur skönt som helst! Jag åkte 5,5 km längdskidor varje dag. Från Onsdag till Lördagen. Och på söndagen vilade jag kroppen lite, måste man göra ibland så den hinner återhämta sig. För det är faktiskt under vilan som man bygger upp kroppen och dess muskler. Träningen är det som bryter ner dom, men gör dom uthålliga. Det visste ni inte va? Så allesammans, glöm inte vilan!


Igår åkte jag skidor här i eskilstuna, 7,5 km sen sprang jag brevid Daniel när han åkte 2,5. Han va så duktig när han åkte, Men han ramlade allt ett par gånger. Men det får man ju, om det är första gången på typ 15 år man åker. Iaf idag har snön smält för mycket, så det är alldeles för isigt i skidspåren, så idag fick jag ta en joggingrunda istället. Inte alls lika kul, men bra träning! 4,2 km... svettigt och jobbigt, men helt genomförbart, speciellt när man hade britney i lurarna, hon är verkligen inspererande tycker jag, och det är precis vad man behöver under träningen -inspiration!

Nu tänkte jag göra lite sit-ups, sen käka lunch, sen dusch. Bjuder även på lite bilder från helgen. Puss på er!



  
Sötingar som kom och väckte Manda på morgonen

 
Storasyster fick låna tiger, men bara en liten stund :P

 
Världens sötaste bäbis och jag. (ja jag har gammal maskara under ögonen ;))

 
Världens finaste mamma!!

 
Jag efter ett skidpass :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att "höra av dig" igen ;) Vart lite orolig. Vilken fin lillebror du har, jag har inte träffat honom ännu. Kram på dig hurtbulle

2009-02-25 @ 15:31:25
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Striffe

Nämen titta vilken fin boxerpojke =)

2009-02-26 @ 02:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0