Trött men ändå inte


Jag är verkligen helt slut i huvudet. Huvudet vill vila och hjärnan vill sova. Ögonen vill blunda och själen vill drömma sig bort.

MEN....

Kroppen är klarvaken. Benen vill springa, rumpan vill skakas och fläsket vill guppas ;) Om det inte var för att jag var rädd för mörkret och alla läskiga mördare ute på gatorna och parkerna så skulle jag lätt bege mig ut på en joggingrunda just nu. Skulle verkligen vara hur skönt som helst! Jag hatar att låta mig styras av rädslan, men just det här med att gå ut ensam på natten är verkligen inget jag kommer att göra -förutom i nödfall.

Så jag ska nog lägga mig på vardagsrumsgolvet och göra lite sit-ups armhävningar m.m. Men det bygger ju bara muskler, jag vill bränna fett. Men det får jag väl göra imorn istället...

Förresten hur kommer det sig att hur mycket jag än tränar så känner jag mig bara tjockare och tjockare?! Jag tycker det är jävligt konstigt...

Nä, träning, dusch, läggdags. Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: vexy

Hej!



Mina älskade fettokatter har gått loss på mitt skrivbord och ätit/rivit sönder alla lappar jag hade med de bilder som mina modeller tyckte var bäst (så jag vet vilka jag ska redigera)

Har du lust att kika igenom alla bilder igen och välja ut dina favoriter och typ maila över det. Måste ta tag i redigeringen nu - ligger lite efter :P

Kram

2009-04-03 @ 10:05:05
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0