Svacka

Just nu känner jag att jag är på väg in i en svacka. Jag hamnar i svackor lite då och då faktiskt. Det behöver inte nödvändigtvis betyda att jag är deppig samtidigt. Utan precis som den här svackan så känner jag mig i stort sett orkeslös. Jag orkar inte ta tag i måsten, sådant som måste göras. T. ex. städning, jag pallar verkligen inte att städa. Tvättningen är också det något jag drar mig för just nu. Jag känner mig så orkeslös att jag helst bara inte vill göra någonting. Men som sagt jag känner mig inte deppig, utan bara orkeslös och njuter snarare av att inte göra någonting.

Fler måsten på min lista är att fortsätta med jobbsökningen -MEN vem orkar? Sitta där och skriva ihop något fint, fjäskigt och lite överdrivet bra om sig själv. Och detta om och om och OM igen liksom. För att inte börja tala om min träning, den här veckan har jag inte tränat en enda gång. Man skulle ju kunna tro att jag har dåligt samvete över det, men nej det har jag inte.

Undrar vad den här svackan beror på. Kankse är någon förkylning eller liknande som håller på att smyga sig nära. Kanske det värken i kroppen och tröttheten beror på. I så fall så hoppas jag att den slår ut hårt direkt och försvinner lika snabbt. Istället för att bli sådär långvarig som färkylningar kan bli ibland.

Nej nu ska jag se om det finns något mer måste jag kan strunta i och göra något roligt istället =)




Axel älskar att hälsa på hästarna.
Skulle jag släppa honom lös bredvid hagen så skulle han kuta rakt in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0