Solsken

Gud vad härligt det är!

Nu känner jag mig mycket bättre, pigg och alert som sjutton faktiskt. Jag, S och Axel kom precis hem efter en skogspromenad. Och det var hur skönt som helst med frisk luft och sol! Att maten stod färdig på spisen när man kom hem var ju inte helt fel det heller. Hemmagjort potatismos och ugnsfalukorv, smaskens!

Nu är min plastbrorsa på ICA och handlar Daimtårta. En bit sån och lite TV-tittande är vad som väntar härnäst. Vad ska ni göra?



Vi var ju hem till Mami en sväng förut. Då passade vi på att leka lite med lillebror


Den här sötnosen fick också va med och busa!

Kommentarer
Postat av: Leia

Så bra att det är bättre =)

Det är bra här med.

Kram

2009-04-22 @ 21:26:50
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0