Shopping


Det var verkligen länge sedan jag unnade mig själv att shoppa, men idag. Ja, då small det!  :)
En jacka, tre klänningar och tre linnen. Tänkte ta lite bilder på det sen och lägga upp imorn så ni får se allt fint.

Så vad har annars hänt idag? Jo, började dagen med smarrig frukost, gjorde björnbärssmoothie och stekte till två äggmackor. Tog det lugnt och gjorde mig i ordning för dagen, när jag var klar så ringde jag till D som va ute med sin lillebror J och övningskörde. Dom hämtade upp mig så åkte vi runt lite. Sen begav vi oss iväg till TunaPark för lite shopping. D kännde sig svimfärdig som vanligt  (han gör alltid det när vi ska shoppa) men jag njöt för fullo! Efter att jag fick plåga D ett tag så var det hans tur. Han drog med mig först till Silvan och sen till K-rauta och nu var det jag som fick gå och känna mig svimfärdig. Hatar verkligen sådana affärer! Han inhandlade i alla fall lite fog för att fixa vår glasmosaik i badrummet (jag hade råkat krossa fogen lite med en av mina klackar, jaja sånt som händer).

Vi kom hem och han satte i gång med fogandet och fixandet, då passade jag på att ta en promenix. Visst det regnade, men luften känndes verkligen så himla fräsh och uppiggande! Så 9 km senare så sitter jag här framför TVn och det där städprogrammet på kanal 4. Den här familjen har verkligen så jäkla äckligt hemma att jag mår illa när jag ser. Kan knappt titta...

Hur har eran dag varit?


                    
Dagens outfit
Skjorta - Lindex
Jeansleggings - Vila
Ballerinas - Sophie
(plz don't mind mitt stökiga sminkbord)




Närmare bild på mina söta ballerinaskor


Hurtigbulle-outfit!
Regnställ från Five Seasons


Kommentarer
Postat av: vexy

Hej!



Ja, det är egentligen ingen brådska heller - tänkte mest på att du kanske undrar varför du inte får några bilder :P



Med mig är det bara bra - sjukt trött bara: påsktider på jobbet du vet. Ska bli grymt skönt att vara ledig över påsk (även om jag ska fota i princip varje dag).



Det tycker jag låter som en bra idé. Morgonpromenader är riktigt nice :) Spelar liksom ingen roll hur trött man är - efteråt så är man så himla pigg och fräsch.

2009-04-08 @ 21:32:29
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0