Påsken ska firas!

Hej allihoppa!

Nu har jag nyss kollat klart på Marley & Me, jag tyckte att den va skitbra. Jättesorglig på slutet, så mina ögon kunde inte riktigt hålla sig torra. Tillbaka till att påsken ska firas. Konstigt -tänker ni (?)
Ja , lite konstigt är det kanske. Men det är så att Syrianerna firar sin påsk den här helgen, så i fredags var deras långfredag. Och idag är dom i kyrkan och får påskägg och karameller.  Och eftersom att det firas för fullt nu så ska vi snart åka iväg till Daniels föräldrar på påskmiddag och senare ikväll ska vi till Södertälje för att gå på en stor påskfest. Det kommer att bjudas på dricka, mat, sång och dans. Ska bli riktigt kul faktiskt! Men jag ska inte dricka något alkoholhaltigt idag för jag ska vara the designated driver (stavas?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0